090810

om två månader fyller jag 18!!

mm, bloggen kommer och går de, jag med hehe! iallafall så har de hänt en hel del eftersom de är sommarlov, i fredags var jag tex hos frida, kulkul! stina kommer hem idag från tyskland, nice som fan! jag ska jobba hela veckan, råsoft. skolan börjar nästa torsdag, great!  
Lär ju bli någon kräftskiva i veckan också.. de känns bra, att göra så mycket som möjligt innan skolan börjar. får min iphone typ nästa vecka, skitsoft. jag har bleve blond, händer så sjuuuukt mycket nu för tiden! kulde, jag klagar inte!



bild från frida i fredags
så jävla varm kväll, men jag klaga inte.

Kommentarer
Postat av: annikafinnson

iphone? en sån sprängdes förra veckan, dö inte!

2009-08-12 @ 00:13:08
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: smo

jag är odödlig :)

2009-08-12 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0