Fredagskul

Idag slutade jag 13:00, de va nice! då gick jag och mina söta vänner på stan lite! typ 45min, men de va nice! jag köpte en söt grej till min man och eyeliner och mascara till mig! sen blev de inge mer.. orkar inte stan!

Ikväll blir de lugnt. jag har vaknat med igenvarade ögon nu i 2 dagar så jag tror jag kommer bli sjuk när som helst, och  skit ont i huvet har jag också! röttan ska på disco sen så då ska jag och mamma dra och köpa godis! blir jättemysigt till lets dance de (K)

 


Kommentarer
Postat av: annikafinnson

SMINKA INTE ÖGONEN OM DE VARAR!

kan vara ögoninflammation :(

2009-01-30 @ 18:39:42
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: sara

sant de :o tack för de!!!! (K)

2009-01-30 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0