Mardrömmar

jag har aldrig drömt så mycket hemskt i hela mitt liv. inatt drömde jag att jag sköt någons pappa, och igår drömde jag att jag döda min pojkvän. dessutom vaknar jag minst 4 ggr per natt och måste dricka vatten? längtar tills fullmånen drar. Det är konstigt dedär med fullmåne, endel sover skitdåligt av de och en del sover bättre än någonsin. ett bra exempel är min mamma, när annika  åkte hem i fredags låg min mamma och sov i rummet breve mig som är vid hallen. Mamma vaknar JÄMT när jag går på toa eller sätter på tvn eller vad som helst, men nu när vi stod utanför hennes dörr och pratade och annika var på toa och jag gick runt och hon vakna inte?! vafan liksom, jag trodde hon var död.. hon har sovit asdjupt i flera dagar medans jag inte har sovit någonting.
Den enda gång de är fint med fullmåne är på sommaren, så jävla nice när den lyser upp allt mitt inatten.


Kommentarer
Postat av: pojkvän

så jävla nice

2009-01-12 @ 16:04:50
Postat av: annikafinnsonn

jag kan inte heller söve med fullmånen

2009-01-12 @ 17:47:06
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0