operation för kötteklumpen

Nu ligger min köttklump till kille på mora sjukhus, han ska operera bort blindtarmen ikväll nångång. tur att hans mamma han komma säger jag bara, annars skulle han ligga där ensam och övergiven! han var ganska nervös men jag var snäll mot han! så nu sitter jag här och väntar på att de ska bli nästa dag så jag får reda på hur de gått! jag vet ju att det inte är farligt alls att operera bort blindtarmen men de är endå en risk att sövas och allt. men jag vet att de kommer gå bra men man blir ju ändå nervis! ingen har någongång dött av blindtarmen, så varför skulle han bli den första. nu är jag töntig! hahah

stackars kille :(





hm, imorn ska jag kanske upp och se beccas match som börjar 9, så de kanske är dags att sova typ nu! imorn fyller även helene 18 år så om jag mår bättre ska jag och fira henne på kvällen! men som de känns nu så blir de nog inte så tyvärr! Har trots allt match på söndag som jag bör vila mig till! puss och kram ses på stan

Dagens kort:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0