röttner i sängen

jag får helt seriöst snart ett utbrott på att man inte kan ladda upp vissa bilder! ska de behöva bara så förbannat krångligt eller. blogghelvete..
jag tog nyss ett promme med mamma för att försöka rycka upp mig lite, men jag känner mig fortfarande som en säck potatis..

tessa ringde nyss och sa att dom hade rea på björnisar!  jag skulle få 6 par trosor för 400:- plus att hon skulle betala 200 av de, så 200:- för 6 par björnisar!!  inte mycket att säga nej till!! te herrarna var de lite värre, där var de bara ta 3 betala för 2, dock har hon 30% så jag skulle 4st för 250. eller jag fatta fan inte riktigt den, eller om de var 1 i varje i dom paketen?!  orka inte fråga mer heller för då skulle hon väl slå ihjäl mig..

fett drygt att inte ha några bilder på datorn! pappa raderade som sagt min sida på min gamla dator bara för att becca skulle få den nu (idiot). men martin sa att han kunde fixa så att alla bilder och allt kom tillbaka, måste dock vänta tills han har tid!

ny svensson väntar! martin är hemma från stockholm idag och kom nyss förbi med ett paket till becca från tessa.. en ny svensson, rebecca sken upp så jag trodde fan de låg 1 miljon i där! hehe, röttjävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0