jobb idag!

Idag ska jag jobba mellan 13-20:15, de ska bli såååååååååååååååå kul. skoja! nejmen jag är typ sjjälv på hela jävla coop så jävla jobbigt :(  kan inget när fölket frågar mig!

igår var de mys med stina, dagen började med ett ikea besök och en sväng på stan. när vi var på ikea började de självklart regna och åska, de lät som hela ikea skulle rasa. vi tog 56:an hem, den bussen hade varit på bomsta så gissa hur många som var på den :U vi stog längst fram vid rutan och svettades. när  vi kom hem och hade käkat kom stina på att hon passade mio (en katt). hennes syrras katt. jaha den hade hon inte vart hos sedan torsdag morgon. bra stina! så vi åkte dit och skulle leta efter den, den var ute alltså! plus att de hade åskat och de är en kattunge som knappt vet vart den bor :s vi hittade självklart inte katten, så vi knacka på hos grannen och fråga om han hade sett den, PINSAMT! han skulle iaf smsa om han såg honom. inget sms kom och vi fick dra tillbaka. OCH DÄR SITTER KATTFAN PÅ TRAPPEN :) stina fick nästan glädjetårar. hon hade tänkt i flera timmar hur hon på bästa sett skulleförklara för stina och jakob att mio var borta :| heheh! det gick bra iaf!!!!!!!!!
på stan shoppa vi trosor och jag hämta mitt sats kort så nu är de bara att börja träna! fett niiiiice! ska bara vänta på resten av laget så jag slipper träna själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0