Mina sommarprojekt:

1. mitt första projekt är mina kort! jag har köpt massa olika ramar, skitsnyggga ;) som jag ska sätta upp på väggen. kommer bli så nice med alla nya sommarbilder! jag ska även göra ett album "summer of 09" som ska innhålla ALLT! sen ska jag kunnna kolla tillbaka i de om 40 år och bara minnas allt!

2. sats! jag har fan köpt ett sats kort och köpt träningskläder för 1200, därför känner jag mig sjukt tvingad till att träna = bra! så nu tränar jag mot betch -10

3. få mycket tid för nöjen och friends! fast jag jobbar mycket vill jag kunna göra allt..

4. SPARA MINA PENGAR! om jag säger såhär, jag har hellre pengar under studenten än nu! så jag ber till gud att jag ska kunna knipa med utköpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0