msn messenger???????

är jag helt dum i huvet? ja, jag tror de. hur fan installerar man msn, sitter på tessas dator och har precis gjort en egen sida, men de finns inget msn. när jag installerar så kommer de aldrig fram liksom. inte ens när jag söker på de ??!:( vet inte vad jag ska ta mig till, dock är msn ganska ointressant nu för tiden.

imorn ska jag passa röttan medans morsgris ska ut och roa sig!! om jag har tur så kommer erik och underhåller oss. dessutom så upptäckte jag att jag faktiskt har 67 kronor kvar på mitt kort. mer än jag väntade mig faktiskt. hahah! såg ett nice armband på hm som jag kan slösa mina sista slantar på (H) såg dock ett ännu finare på gina men de kosta fan 100 spänn, kan dock vara vär ändå, jag får se!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0