Tirsdag (norska+danska)

Idag är de tirsdag=jobb 14-19, sen är jag ledig ändå till lördag, wonderful! funderar på att försöka byta min fredag nästa vecka för då är de fryksdalsdansen och jag orkar inte stressa dit. slutar 8 och de betyder att jag inet är där förän typ 10 :s börjar bli nervös över detta :( om jag inte kan byta med någon så kan jag bara åka dit lördagen, på ett sätt så skulle det vara bra för de är så jävla dyrt (250:- kvällen) men endå sååååå villl jaaaaaaagggggg !!!!!!!!!!!!!!1 åååååååååååååh

efter jobbet blire träning med lisa och kanske emmamus!
har luggigt på spikmattan i en halvtimme så nu mår jag finfint i rygg och själ.
 

hejdå

Kommentarer
Postat av: annikafinnson

hehe, fan vad rolig du är!



Vi (jag och stena) tog oss en liten båttur på vänern med jerkan och jake! de var råmysig. jag hade köpt med kex från hemköp för 5 kronor och jerk hade popcorn och kaffe, och jake hade öl!

2009-07-30 @ 20:27:20
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0