1 vecka och 2 dagar senare

fredag: jag lisa och stina mös som fan, hade chokladfondue med massa frukt och partysoda, vi sågpå lets dance också men jag tror inte att de var ngn somkollade, kul iaf. ja sen sov fisen med mig,de va mysigt. hon snarkar gött:) känns tryggt! patrik ögren ringde också fråga om jag ville vara med på match, inte fan kan jag tacka nej.egentligen helt slut!
lördag: vakna med fisen. satt och måla lite påskbrev, sen kom pap, då var de matchdax. vi vann med 6-1 och vann serien, klass 1.vet inte riktigt vad de är om jag ska vara ärlig. men de va ju nice som fan! efter matchen var jag död. så jag åkte hem och mös med lill B och kolla robsinson och wallander.
idag:jag har luggit i soffan hela dagen. hahaha!

NU BÖRJAR MITT SERIÖSA BLOGGLIV IGEN! HÖRS SNART IGEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0