En vecka senare.

Blogg kanske inte är riktigt min grej, orkar typ inte vara aktiv. i min vardagssörja hinner man inte sitta och blogga för att uppdatera max 2 pers vad man gör om dagarna. men jag gör de för er!!!

Fredag: plugga ihjäl mig hela jävla dagen. vill helst inte prata om de!
Fredagkväll: jag och lisa var på bio igår, vi såg "män som hatar kvinnor", det var den vidrigaste filmen jag sett på riktigt länge. den var inte vara vidrig utan hemsk och läskig och vidrig och allt på samma gång. riktigt bra faktisk! lisa höll dock på att kissa ner sig, kanske inte var så jävla kaxig jag heller men! hehe! sen kom jerk och hämta oss, de va tur för annars skulle vi gått runt på stan och väntat i 40 min. vill bli 18 och få körkort, fatta friheten.

Lördag: jag kom nyss hem från erik. han ska iväg på någon jävla dansuppvisning så jag var tvungen och dra, fråga mig inte varför jag inet fick följa med, obro.. Nu sitter jag och väntar på att de ska bli kväll och melodifestivalen ska börja. tror jag kommer bli besviken, skulle inte förvåna mig om Uggla vann med sin jävla "snälla, snälla" fyfan vad kass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0