skoldax!

Det känns som att jag inte varit i skolan på flera veckor, men nu när jag tänker efter så är de nästan 2 veckor sedan jag var där! jag drog ju till mora på torsdagen och nu är de tisdag! gött! men nu är de dax och jag är inte alls taggad, känns som att jag är så jävla efter i allt, men de hoppas jag inte att jag är! nu har jag skola 1 månad sen praktik 1 månad och lov en vecka och sen skola 1 månad, SEN SOMMARLOV! DÅ GÅR SÅ JÄVLA SNABBT NUUUUUU!

Igår spela jag 18 dm semifinal  vi förlorade med 4-3, dom gjorde mål när de var 30 sek kvar på hög klubba, bra dommare :s dom var helt sjuka, jag fick en klubba i huvet så jag nästan ramla ihop, sandra blev typ misshandlad och gud vet allt, men men man får väl inet skylla på dom!  men lite pissigt va de!
hehe träffa lisa igår också, "som inte var brun" jävla iddi, hon var typ svart!! hon hade köpt med ett jättefint armband till mig, jättesöt tjej asså, gud i röven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0