091106

en av tio veckor på H&M är gjord! jag är helt jävla slut ju förfan, tar livet av mig. slaveri vafan! för att festa till min fredag lite så var jag iväg och shoppa lite på gina och sen mitt h&m. trots att jag festa till min fredag så blev de ingen fest. har dm i arvika imorn, inte för att låta negativ men en enda ledig helg är väl inet för mkt begärt! idag har jag bara vart hemma med mamsen och beccsen. imorn skulle jag egentligen behöva dra ut, men de blir mys hos annika ist som uppskattas ännu ännu mer, min lilla mus! jag har 2 hemlisar! puss

SOMMAR I MISS! VINTERN KAN TA SIG I RÖVEN, MEN NU HAR JAG ETT BUS PÅ GÅNG (K)

den som är snittsig kommer snart att grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, seeeeeeeeeeeeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0