091128

nu är de mindre än en månad kvar till jul, de suger! hatar jul så jävla mkt. vet inte varför jag tycker bara att de är alldeles för överskattat och man ska vara så jävla snälla och goa bara för att de är jul. typ 50% av sveriges befolkning har inte ens en aning om varför vi firar jul. eller 10% iaf.. nej uch, jag gillar inte jul. tycker bättre om sommar, vilket jag kanske inte är så ensam om.

vit helg? why? jo jag tänker på min hälsa..... neeej, inte riktigt. har ingen lust,ork,tid. taggar för en super helg nästa! gör mig inte besviken då mina kära- idag har jag jobbat och vart hos annika på lite mys, de va gött!man behöver verkligen sånnahär helger känner jag! de gör mig mer taggad till nästa! fynda en klänning på H&M idag, den ska jag dansa in i dimman med till helgen.
tänkte ta en annan färg men svart är fan fint de, alltid black. black beauty som jag brukar säga!!



några andra godingar från H&M right noooooow:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0