biodax

idag ska jag och lisa mysa iväg på bio, new moon fick de bli. heheh upptäckte att lisa den lilla ärtan hade ett jävligt negativt horoskop denna månad i veckorevyn, medans jag hade ett jävligt soft!! hur fan ska denna månad se ut då tänkte jag.. om allt suger för lisa och går skitbra för mig, de kommer bli en gaaaaalen månad vi har att bjuda på.

lisas horro: ibland leder trassel till mer trassel. du har ingen vind i seglen och ju mer du anstränger dig desto värre blir de förmodligen. försöker sänka tempot och ta en sak i taget, och be andra om goda råd om du kör fast. de mesta går att lösa men de kommer att ta lite tid och tålamod.

saras horro: fest, glamour, sex och vinterkärlek i en enda salig blandig ger dig 2 härliga veckor. på jobbet går de också bra. din charm löser många problem och att du desutom är känd för att vara lätt att få i säng. glöm inte glidmedel, de behövs i dehär tempot.

hehe, gött att va våg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämmer på Sara iallafall. Lös :)

2009-11-26 @ 01:30:53
Postat av: smo

inte lösare än dig ditt jävla luder :)

2009-11-26 @ 07:57:27
URL: http://smo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0