fyfan

just nu hatar jag allt, folk (säger inga namn) är så jävla respektlösa och fattar fan ingenting. jag ångrar allt jag gjort och jag ångrar att de blev som de blev. jag kan inte göra någonting, men den som just nu har makten kanske kan tänka i 10 sek till innan den gör ngt och då komma på vad som fan håller på att hända. jag blir så jävla suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!!! äckelkarlstad!!!! egentligen så vill jag inte bry mig men de är så jävla svårt när man blir drabbad själv, jag vill att de ska bli helg. jag vill vara riktigt glad och sluta tänka!

du vet vem du är, eller just de.... du ser ju inte mig längre, eller jooo, bara när de passar dig! as

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha skär dig lite mer då

2009-11-29 @ 12:09:00
Postat av: smo

hahahahahah men bara för du skär dig varje jävla söndag så gör inte alla de, jävla as

2009-11-29 @ 20:14:35
Postat av: annika

MEN IDIOT HÖLL KÄFT

2009-11-29 @ 20:19:31
Postat av: lisa

eyyyyyyyy

2009-11-29 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0