helg helg helg in my heart

fredagen var lugn med kebab och idol! lördagen började med dm i arvika, gick ju ganska bra! vi bestämde oss för att dra ut så de blev jävligt stressigt, pappa fick köra rally från arvika och svänga förbi forshaga och sen full gas till hammarö! där duschade jag råsnabbt och drog till emma med blött hår och allmänt dretful! var nog framme hos henne vid halv 10 typ. då var de bara att snabba på, erkänner att jag inet gjorde så mkt. lisa sminka mig och platta mitt hår och jag satt vid datorn! hehe lyxen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gillade jag! vid 12 drog vi till score som faktiskt var ganska kul mot vad de brukar vara :s träffade andrea och några andra godingar så de dög. sen åkte jag och lisa hem och hade efterfest i min lilla stuga på hennes gård (elins gamla som jag tagit över nu). de ägde, kommer blir varje jäääävla efterfest där i framtiden nu! alla är inte bjudna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0