helg med smosan

fredag: efter 3 dagars övernattning på öa så åkte jag och lisa till staden för att köpa presenter till syrmin och mormin efter de en spontan utgång. började hos madde och vidare till figge(?). om jag säger såhär, en hel del frågeteckken efter den kvällen från många håll! omg, folk är som folk ska va! de gäller att inte vara för naiv. emelie har lärt mig att man ska utgå från att alla männsikor ljuger, sen bli glad när dom visar motsatsen! tror stenhårt på den teorin.

lördag: match mot åmot, vann med 9-2! jag och lisa tog en timme fel på samlingen vilket sög för sömn var ngt som jag behövde! lilla beccis fyllde även år! på kvällen blev de bara mysis med familjen, vilket var förjävligt behövande.

stonehardddddddd



söndag: mamma fyllde år! jag jobbade 10-19 sjuk som ett svin! aldrig mått så dåligt typ.. så vid 19.15 blev dde gripen, kom fram till att jag hade urinvägsinfektion och att jag var bärare till streptockoker. så jag fick lite piiller igen! skrälll... orkar inte vara sjuk mer. fick även några tunga besked, folk gör mig helt fnittrig. fåtal som kan bete sig här i stan!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0