min stora kärlek

min jävla kärlek som jag skulle kunna döda för. jag skulle verkligen kunna flytta till hans hem och bara kolla på han hela dagarna. förövrigt så älskar jag mitt singel liv, singel 4-life! dumt att slänga bort sin dyrbara tid som ungdom på ett jävla mongokille som kommer såra en i slutändad iaf! 

jag ser nu en ljus framtid med Peter Fredén, han är 23 bast, 86a? inte en dag för tidigt att han får sig en kvinna! hört rykten om att han är  massör vilket inte är allt för avskräckande!

om du ser dehär peter så kan du höra av dig till sara olsson i forrshaga!

I LOVE YOU!!

 


Kommentarer
Postat av: annikafinnson

hahahha. LOVE YOu!!!!!!

2009-11-29 @ 20:18:50
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0