091029

Hej mina barn! nu är jag hemma efter en tuff 2-dagars, vi på studentfest igår med malla och brudar, de va nice varevare, jävligt litet och så bara :s fattar inte varför dom valde att vara där av alla ställen i hela kd. vi blev trötta vid kvart i 2 och knalla hem till norre, där blev de firrepinnar och snabbisar, gjorde susen i maggen! när jag vakna upp imorse hade jag jävligt ont i mina urinvägar så jag nästan smågrina lite, men tuff som jag är så knalla jag iväg utan strumpor i klackskor till tandläkarn! fick med mig mina "gamla" tänder i keramik typ, hahaha! de va faktiskt  coolt. när tandis var klart var de 1½ timme kvar till bussen hem gick, jag såg ut som ett jävla äckel så jag valde att sitta på busstationen och vänta! när bussen kommer så ringer dom självklart från jobbet (L) JAG HADE INTE ÄTIT OCH HADE INGA PENGAR!  mamma kom med vofflor så de löste sig men jävlar vad hungrig jag var! de var 8 nya som gjorde kassakursen idag, 1 skulle jobba idag och SJÄLVKLART skulle jag lära upp henne! stod bakom henne 12-18 och bara glodde typ! kul? sen fick mamma köra mig till träningen direkt när jag sluta och nu har jag äntligen kommit hem! imorn väntar jobb 11-15 och kanske lite sats, kvällen blir mys för på lördag väntar tidaholm och sm! kösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0