arviken

nu har jag snart spenderat en hel dag i arviken med helene och emelie. vi har "lekt" med hästarna i hagen, hästar har kanske aldrig vart min grej men disse hästarna var helt bakom flötet, eller inte alla men fillen. jag och fillen fick en fin relation, han gick efter mig vart jag än gick och slicka mig :) vi har även pratat med emelies mormor  i typ 1 timme. lovar att de är den skönaste gulligaste människan jag stött på under mina 18 år på jorden. och vi har vart ute och sladdat i skogen, de var hiimla kul. emelie sladdar som en gud :s trodde inte tjejer kunde ha sladda som ett så stort intresse som emelie har, men man blir väl lita skadad när man bor mitt i skogen.



godisbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0