hej hopp!

de va inte igår, har ett jävla jet set liv som jag måste leva upp till! har vart ute på hemliga uppdrag som vart himla trevligt. även spenderat nästan för mkt tid på sats den senaste veckan. vad händer? mår jag bra? ja, jag gör faktiskt de. har varit väldigt mycket yoga, bara för att jag är så jävla osmidig typ. fan dax att ta tag i de när jag är 28 bast och inte kan böja mig framåt utan att knäcka sönder hela ryggen. mina första skoldagar har vart helt otroliga, jag älskar mig klass så himla mycket, så jävla mkt love till dom :) imorn är de tbx igen, eller a de är de väl hela veckan.

rallyt börjar på tosdag, då blir de partytorsdag. ser fram emot deeeeeeeeeeeeee! är så himla avslappnad och trött efter yogan så de blir nog sova. kisskiss

dehär var vad mina älskade vänner fick gjort idag, la familia på en stor jävla vägg i klassrummet!
när ska de älskade pöjkera växa upppppppppp


Kommentarer
Postat av: Anonym

white trash smo...

2010-02-10 @ 13:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0