hemma från götet

hemma nu efter en helg i götet, eller kom hem igår faktiskt! vi åkte ut i semin, jag stukade foten. annars var de asbra :) alla är så goa och fina. såg även bentzing och malmberg på hotellet. bodde faktiskt asfint och asbra läge på elite. på lördagen skulle alla ut och äta, slutade med att alla splittrade sig. vi klumpiga hamna på ett ganska dyrt ställe, de sög. alla kämpade till dom nästan spydde för att äta upp precis allt! på söndagen när vi åkte ut fick vi tid till lite shopping. eller jag och lisa tog oss tid när dom andra käkade. jag köpte tröja och kavaj från H&M och lisa köpte tröja och nattline! nu sitter jag och längtar till ph, så himla underbart. måndag, tisdag är de bästa dagarna i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0