oj

de var inte igår... i torsdags gick jag och emma spontan ut, de va väl lika bra tänkte vi. så vi förfesta med några randoms, lärde oss break dance osv sen begav vi oss till ankan. lika mycket folk som vanligt, minnet kan diskuteras så vi lämnar de. när vi gick därifrån var johan så himla himla snäll och körde mig mot mys. de behövde jag de. meganice kväll med min gamle gode vän emis. kisss på henne




i fredags kom jag till skolan när vi hade slutat :( de var bara att åka hem de, trött som ett djur var inet sugen på utgång då. men lilla emelie löved kan vara den bästa övertalaren i världshistorien så de var bara att dra på sig klackarna igen de. vi hamna på en fest på norrstarand med endast hockeybögar från typ götet osv. de var länge sen man var på en riktig hemmafest så de var fan askul. vid 3tiden slog dom igen och vi utan hjärna drog med dom till grums för efterfest?! där smälte emelie sin jacka på plattan för 5000, fyfan! vi fick övernatta där och ut i stormen på lördagen. sen jobb hela dagen. även så blir de idag.

coop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0