våren kom till mig kom!!

idag lilla dag var jag inte så himla pigg imorse, vilket gjorde att jag missade dom 2 första lektionerna. när jag väl är inne i stan så bara slår de mig att jag ska ju fan på "hot och våld" kurs på coop. snabb som jag är så hann jag dit! igår bokade jag tid för slingoch klipp på aqua! och imorn ska jag gå in och boka tid för naglar. längtar så jääävla mkt till våren när man kan gå i tunna jackor och snygga skor. så himla förbannat trött på dehär! köpte faktiskt en ny skinnjacka på H&M igår och en ny väska på gina och lite smycken. man måste unna sig i desse förbannade tider. i helgen funderar jag på att ta de lungt :s inte alls sugen på något faktiskt! vore skönt. nu ska jag plugga klart sen är de apelsin och natten! kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0