vettigaste dagen på länge

nu är jag klar efter att ha skrivit apu rapport, städat mitt rum och duschat. är faktiskt otroligt stolt över mig själv idag. efter att jag kom hem från göteborg har jag bara slängt allt jag sett på golvet för att jag inrte haft tid med något annat, men nu jävlar tog jag tag i de hela och mamma kommer få en chock när hon kommer hem, känns helt underbart.

tog en ledig dag idag för att skriva apu rapporten, hade inte ens frågorna men snällisjockis hade kvar dom, vilket var helt sjukt för de trodde jag inet han skulle  ha om inte jaghade. men nu är de iaf klart och de är väldigt väldigt skönt. nu ska jag bara skriva klart boken om mig så är jag helt redo för skola på måndag igen!

nu ska jag snart åka till stan för träning med emelie. blir himla fint de! sen är de FINAL, fyfan vad jag längtar!!!!! hoppas på jackie eller kristoffer fast jag tycker erika är snyggast och patrik är faktiskt skön! vore sjukt kul om pontus vann också, hahaha! då skulle jag dö. har hört att jackie vinner så de blir säkert så

kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0