WIIIIEEEEEE BRIST PÅ ANNAT

Namn - Sara Maria Olsson
Födelsedag - 10 oktober
Ögonfärg - blå
Hårfärg - blond
Längd - 1,67? venne
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Vågis
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - ja

Har du någonsin:
Varit kär -
ja
Blivit dissad - jag venne
Föreställt dej ditt ragg naken? - nej, tror inte de
Skolkat - ja
Sovit utomhus - ja
Sett en död människa - nej, bara på tv
Använt droger - Nej
Retats - Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl -
cider
Pepsi/cola - Cola
Kärlek/sex - kärlek
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - hmm, beror ju på om de är ngt bra på tv?
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt - inget
Mtv/vh1 - Mtv

SENASTE DU
Skrattade - igår nångång på kvällen
Grät - kommer inte ihåg
Filmen du såg - man on fire, typ bästa filmen jag sett i hela mitt liv. synd bara att emelie spolade halva filmen "för de hände inget roligt.



Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol -
Ja
Tagit droger - nej
Kysst någon - Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ja
Sovit bredvid någon av samma kön - ja
Haft sex med någon - ja
Badat utomhus - nej
Bakat - nej
Viljat dö - nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vadå jag spolade.. spolade bort det "tråkiga" för att du somna 7 ggr. bästa filmen<3

2010-02-04 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0