wooops

idag på våran uf lektion hade jag väääääldigt tråkigt. hade suttit och lyssnat i 1 timme och jag kände att de började krypa i fingrarna. under denna timme hade jag suttit och petat bort mitt nagellack, så jag bestämde mig för att ta på nytt. jag i stortsett rotade som en galning i sminkväskan efter mitt nagellack och woooops, där flög min svarta ögonskugga ut. så jävla stora burkar som dom har på make up store så blir de ju en liten hög när allt töms. som tur är så ser bara jag och emelie när allt bara flyger över golvet. kände ändå att jag ville städa upp lite efter mig så jag drog skon i typ 50 ggr. jäääävligt smart, blev ännu större de. ser ut som en jävla askhög, sprang som en jävel ut ur klassrummet sen kan jag lova! var bara att gå och casha ut en ny de, happy day. fuck off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0