gilla helg

herrejävlar, hade glömt att jag hade en blogg att ta hand om,gulle gulle bloggen!

i fredags var vi på partay i grums, i ett jävla snö oväder och griniga gubbar kom vi gram ca:22.00. kvällen gick jävligt snabbt och helt plötsligt ringde lisa och sa att att jag var tvungen att vakna. vi skulle ju till mariestad på lördagen och jag var fan helt säker på att jag hade ställt klockan, forfarande rund om fötterna kutar jag ner mot bussen som jag inte ens vet vart den är. när jag inser att jag missar den samlar jag mod och ringer till lisa. våran räddning blev mangan som fick åka och häämta mig i grums, stackars pojk! med några minuters marginal hann vi till bussen mot mariestad.

i mariestad är alla goa och glada, när vi kom fram gick vi direkt till sandra, då blev de ner på "stan" för fika och skitsnack. dagen gick fort som fan och rätt som de va vare natta. vi gjorde iordning oss och drog till fia för förfest. efter några timmar där gick vi alla till björnes där FRONDA skulle spela. efter ungefär  min på björnes möter jag peter freden??????????? jag fick en lätt hjärtklappning, jag trodde inte mina ögon. min livs jävla kärlek, de var ett skämt! efter några timmar på björnes ser jag peter inte så långt ifrån mig. just då står jag breve någon random kille som lisa känner. jag venne om lisa gjorde de för att vara sn'll eller jävlas men hon säger till denna random kille att jag avgudar peter. i samma ögonblick vinkar peter dit random killen eftersom dom tydligen kände varandra. av n¨ågon anledning rycker random killen med mig till peter och presenterar mig, efter handskaket sticker jg fort som fan tillbaka till lisa och rent ut sagt DÖR.... jag måste ha sett så jävla otroligt töntig ut s d är helt jävla sjukt. fan förlåt peter, ge mig en ny chans..

annars var helgen i mariestad underbar, ser fram emot att se på staden har att erbjuda till sommarn. ser potential i byn. bilder från helgen tror jag kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0