¨SÅ JÄÄVLA SNYGGG

vakna av att lisa ringde och väckte mig................ hon var hos magnus och behövde någonstans att va när han drog på samling, snäll som jag är så bjöd jag in. nu har vi suttit i soffan med mamma och rebecca sen 12 typ, sagt max 10 ord till varandra! så jävla trött är jag. herre gösen! idag ska jag bara äta, sen sova på  nytt! happy söndag fölk

ikväll kommer röni och gör min söndagkväll snäppet roligare än vad den annars skulle vara, de giller jag. förövring så är de snöstorm ute, jag som skulle ut på powerwalk. i veckan ska de bli en jävligt värd vecka, jag ska träna, plugga och med gött samvete gå ut på torsdag! sen ska jag ta de lungt helgen igen (tror jag). ska sola i veckan också, hatar att vara blek. sen kommer lönen på torsdag, de ska fan gå till napa de. inte en enda shopping afton ska jag ha! NUUUU KÖR JAG, ALLLLL IN!



FYFAN VAD JAG ÄLSKAR GYNNING, SÅ JÄVLA VACKER!








var ute i onsdags, jag blev rånad av en taxichaffis men har fått tillbaka grejerna så skit samma, nu vet jag att jag aldrig ska åka taxi själv.... bilder från kvällen kommmmmer häääääääääär:


födelsedagsbarnis ikis <3


brudar brudar brudar, alla gillar brudar


ikis presse från oss:) hon blev så glad så hon börja grina



Kommentarer
Postat av: nikan

galet dålig uppdatering här på världens bästa blogg! inte nikistyle att aldrig uppdatera

2010-03-23 @ 01:06:17
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0