tired..

idag är jag dödstrött, tog därför ledigt och ligger right now i sängen och väntar på att ngt ska hända. klockan är fan bara 11, jag har hela dagen framför mig! de ringde från coop och fråga om jag ville vara på bygg i sommar, jag sa ja :| så nu ska jag vara med alla babes på bygg hela sommarn. omg säger jag bara! venne vad som är bäst egentligen, men ville jag vara på bygg skulle jag få schema med en gång och de kändes faktiskt väldigt värt :) idag ska jag ut och gå jättelångt och kanske sola lite. kisskiss

igår kom röbert hit, de va bra. puss och kram
min nya pojkvän, hihi




Kommentarer
Postat av: nikan

gött med jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-30 @ 13:35:42
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0