hemlängtan...

dom senaste dagarna har jag haft sån himla hemlängtan, de är ju inte så långt hem så de är väl bara å dra dit egentligen. men saknar att bråka med lilla becca, sitta å prata med mamma på kvällarna och allt dedär. ska nog åka hem lite i veckan igen, de kan vara bra, ta en promme med nikan och så kanske! tro de eller ej, men jag saknar hela fif. funderar på att flytta hem (Skoja) hehhehe!!!

kan inte sova heller. robert ligger och sover, blir råförbannad när jag tänder lampan så vågar knappt röra mig. själv gör man budget och planerar min julhandel. plus att beccis å morsan fyller år i slutet av november, så nu smider jag mina planer.

Kommentarer
Postat av: Nik

Kom hem, dörren är öppen för dig!!!

2010-11-09 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0