i fif

nu sitter jag i fif och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. åkte hit igår för att få min tvätt tvättad, har inte fått någon tvättnyckel än......... lite drygt! ikväll ska alla ut förutom jag, ska tydligen va mer än 1200 pers där. förra veckan skrapa jag upp halva fejset och stuka lillfingret så jag örker inte. inte sugen. ska träffa robert, inte gjort de på rålänge. fast vi bor tillsammans så är vi aldrig hemma samtidigt utan bara sover tillsammans! så ikväll ska vi fira och äta något fett å gött. längtar redan efter paradise, typiskt mig att bli så jävla fast i sån skit.

nu ska lilla beccis ut till sina pandakunder och jag sitter kvar å ser svensson svensson!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0