shopping/träningsdag

idag ringde mamma å väckte mig vid 12, hon ville på stan, jag var inte sen på att haka! sen när vi satt å käka sa hon att tessa ringt vid 7 imorse, då frågar jag varför då svarar hon "hon ville gratta å så" DÅ SLOG DE MIG ATT MAMMA FYLLDE ÅR IDAG :( vi firade henne igår samtidigt som becca så jag tänkte inte på de! de var faktiskt pinsamt men hon brydde sig inte :( fick mig shopping på vila ockå, en poncho och ett halsband, gött de!!! nu ska jag snart iväg å träna med issa trots min snoriga näsa! funderar på spinning å core sen också! kommer droppa snor på styret men vad gör de?



här har vi ponchon och halsbandet syns lite :D

Kommentarer
Postat av: Nik

Supersnyggt min vän! Vad du tränar, apduktig! Själv är man sjuk och känner hur kilona läggs på

2010-11-23 @ 12:04:07
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0