veckans fynd

jävligt go klänning som jag invigde idag



mera långklänningar och en byxdress, den mönstade långklänningen hade jag i torsdags och nu på torsdag blir de no byxdressen :) råååååskön!!!!!!! robert fick agera hållare



gött linne från hm



en transparent kofta


bra tights

ny plånka som jag är väldigt nöjd med :D mohaha


smyckehållare och ett litet julgransläppstift :D


armband som kanske får joina byxdressen på torsdag


såndär pannband som korsar i mitten, typ en knut


även min lilla blixten har fått sig ngt, en lampa :) kanske han överlever nån vecka till. den lille kämpen


OCH PRESENTER TILL BECCIS OM FYLLER ÅR PÅ SÖNDAG :):)


har även färgat min utväxt som inte längre klassades som en utväxt enligt min frissa, på kvittot blev de färgning av hela håret typ, hoppsan! hehehehehehehehe. gött iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker! vart kommer pannbandet ifrån? :)

2010-11-17 @ 17:22:40
Postat av: Nikan

Guuud vad snygg du är och kläderna!!!! Testade byxdressen förra veckan, inte söt på mig :(

2010-11-17 @ 17:48:19
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: smo

de kommer från bikbok ;)

2010-11-17 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0