hejhej bloggen

fick just reda på attt issa är hemkommen från norge, vilket gör torsdag roligare och mysigare och roligare!!

var på ikeaa för att köpa mer vita korgar idag, drog med sjuka robert och verkligen skulle ha dom... vad händer????? dom är slut :) allihopa! inte ens en liten fanns de kvar. blev så jävla irreterad så jag hööll på att dö då faktisk. fick köpa vinglas ist, men de var inte lika kul!

vill ha helg, vill gå på maskerad men ändå inte. skulle va kul att gå ut i kul men jag känner verkligen inte för de. dels för att jag säkert kommer jobba i helgen fast de kommer säkert bara vara lördag så tar jag en tidig tid så är de ju lungt! men jag vet inte. jag är splittrad! kanske är de bra att ta de lungt också. men moments kommer jag inte undan med, never!! och nu när lilla pissa är hemma så kommer de bli askul!

nu ska jag se klart på barskolan sen felm!
kisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0