i torsdags

i torsdags hade vi girlnight för mina 19 fyllda år. mina norge tjejer kom hem, erika kom från stockholm och överraska, de va en SJUUUUKT bra kväll och jag var huuuur glad som helst. hände dock en liten incident med blixten. carro ville vara go och mata..... hällde i hela matburken..... kommer hem med felle dagen efter.... BLIXTEN ÄR MEDVETSLÖS.... slänger av oss ytterkläderna... tar blixten och snigeln i händerna och tar dom till säkerhet. vi passa på att göra storstädning, felicia lärde mig att man skulle koka stenarna :) så de blev gööör fint!!! hur som helst var de en asbra kväll som avslutades på club moments!!! TACK ALLA KÄRA!!!!!





 


Kommentarer
Postat av: niki

om blixtensixten är död vill jag hålla i begravningen

2010-10-19 @ 23:07:51
URL: http://annikafinnson.blogg.se/
Postat av: niki

om blixtensixten är död vill jag hålla i begravningen

2010-10-19 @ 23:07:52
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0