mitt stora handikapp

igår var vi på club moments, jag becca emma och felle. de va råbra. rebecca såg ut som en bajskorv, hon kom hem från egypten i förrgår typ, så jääävla brun. avis! hur som helst så kom robert och hämta mig inatt och vi åkte till faggan. helt vitt på marken var de, asmysigt. somna som en stock och sov till klockan 2 idag. när jag vaknat ser jag att jag fått ett samtal från coop klockan 1 som jag svarat på och pratat i  37 sekunder. jag fick panik och ringde upp, tänkte om jag sagt någonting eller tackat ja till en tid och inte drage dit, vore så sjukt pinsamt. när jag ringde upp fick jag förklara som de var att jag sovit och måste ha pratat i sömnen om jag sagt ngt. som tur var eller jag venne om de var tur heller, så hade jag bara svarat och inte sagt ngt. FYFAN VAD PINSAMT! nu kommer dom aldrig ringa igen.... måste börja ställa klockan å¨8 så får jag fan gå upp då! mister ju fan pengar på att sova :S fan vad jag svär men jag blir så arg på mig själv. ska iaf jobba imorn så blir väl bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0