NU BLIR JAG FRISÖR,RRR KOM IGEN ALL IN!!!!!

just nu önskar jag att jag var som min storasyster. JAG ORKAR INTE TA TAG I GREJER!!!! jag har alltid velat bli frisör, nu har jag bestämt mig för att jag ska bli de. jag vet exakt vilken skoola jag ska gå och vad jag ska göra innan dess. men jag orkar inte, för jag är en lte slappfis. skolan ligger i bromma, jag valde den för att den är csn skit, var tydligen bra (sa min syster). den är dock dyr. min förra plan var att tjäna ihop pengarna genom att jobba i norge, men sen säger min smarta syster "varför?" jaaa, för att slippa ta lån. MEN SARA FÖRFAN DE SPELAR VÄL INGEN ROLL OM DU TJÄNAR IHOP PENGARNA SOM FRISÖR ELLER I ETT SKITJOBB I NORGE, VÅGA TA ETT JÄVLA LÅN! herregud, att jag inte tänkt på de, hur som helst så måste jag ju tjäna ihop pengarna, de spelar ju ingen roll om jag gör de i en fiskbutik i norge och har pengarna eller betalar av ett lån genom att jobba som frisör. ibland vet jag inet vad jag skulle göra utan min syster... vad hjälper hon mig inte med? hon hjälper mig tänka, hon hjälpermig shoppa, hon hjälper mig med ALLLLLT!! önskar jag vore lika smart som henne.

så enligt mina beräkningar vänner så drar jag efter sommarn!!!! kisskisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0