storstädning!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idag har jag inte gjort ett jävla skit och jag blir lika besviken på mig själv varje kväll jag inser att jag inet gjort ett jävla skit. mamma kom å plinga som en idiot på dörren klockan 2, då sov jag fortfarande :( fast jag sagt till robert att han skulle väcka mig när han åkte (9) och jag lovat mig själv att ta tag i vardagen. de går fan inte att bara gå runt i pyjamas hela dagarna..... gick iaf till apoteket idag, och hem till emelie. sa farväl till henne, för imorn bitti drar hon tillbaka till turkiet och ingen är mer orolig än jag. de var iaf skönt att ha henne hemma i typ exakt 20 dagar. önskar henne all lycka, den lilla snärten! nu är de "sveriges skönaste familj" och jag har precis tvättat alla penslar och smink som vart så jävla lortigt och äckligt. en vettig grej jag gjort idag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0