ingen mår bättre än jag

idag är jag ledig och har vart hos frissan å fixat kotten. blev lika bra som de alltid blir å känns hur gött som helst. köpte ngt schampo och balsam som jag var tvungen att ha i turk. de skulle ta bort allt järn eller de va järn i eller ngt. skulle rena håret från allt salt och pool vatten :) lät bra! nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att annika ska sluta, ikväll väntar vin på en solig balkong.



hittade 2 underbara klänningar på H&M.... MEN VET NI VA?! JAG HAR BLEVE EKONOMISK, köper inge kläder eller ngt längre :S använder de jag har och jobbar röven av mig ist. har ångest över att de försvinner 2 arbetsveckor för mig i maj :( blir snåla i juni!!!!!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0