varför inte börja blogga när man mår som sämst?

för FYFAN VAD DÅLIGT JAG MÅR. va hos tandis i morse, tog 2,5 timme. de var en jävla operation. inte nog med att han fick snitta halva käften så borra han i käkbenet och krossade tanden så han kunde plocka ut bit för bit. å som grädde på moset brände han ett hål i min läpp från borren? vad i hela helvete. alltså de är som att man bränt ett hack i underläppen fast jävligt brett å djupt. så sjukt att sånt kan hända :S nu ligger jag här hemma hos mamma å de va väldigt länge sen jag mådde så dåligt av smärta som jag gör nu. känns som varenda körtel vid kindbenet håller på att sprängas, kindebenet är av, halva tanden sitter kvar, han har glömt sy ihop snittet och han har bränt sänder HELA läppen.

som plåster på såren har jag beställt en hel radda från h&m! känns riktigt jävla bra ska jag säga. kan inte svälja heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0