älskar mina vettiga dagar

idag har jag hunnit med hur mkt som helst, fast de krävdes en avbokning med fellepropp för de :( jag har jobbat 7-14, gått 8 km, gjort mitt hemmagym pass, städat, skurat, plockat ner hela köket i kartonger, rakat bene, slipat fötterna, klippt och målat tånaglarna,städat och städat. och klar i perfekta tiden!!!! nu väntar en mysig kväll med mig själv och kolsyrat vatten. har inte en enda tallrik, bestick eller stekpanna så blir ingen mat på ett tag!! HHAHAHAHAHA

PÅ TAL OM MAT!!!!!! när jag var inne på pekås förut kom de en gubbe på cykel, en trehjuling, 2 hjul fram och ett  bak. han liksom va som en gående kund, rulla fram längst brödet, klämde, kolla datum.. men han gick inte av cykeln en enda jävla gång. de va så sjukt kul. pekås är ju inte så jävla stort å han cykla runt på en stor trehjuling. fyfan va kul

fick mina smycken som jag beställt för ett tag sen :) supersnygga, supernöjd :D

Kommentarer
Postat av: niks

GRYMT ÖRHÄNGE!!!!

2011-03-17 @ 21:20:37
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0