SERIÖST!!!

tjenare gamla fattiga dretblogg!!!
fick för mig att börja träna i veckan! gick in stenhårt med lisa på kmti, spinning + mage. vaknade tisdag, trodde jag ramlat ner från sängen, hela kroppen var ett stort jävla värk. fick för  mig att gå ur mig alla slaggprodukter, så tog en promme på 1,5h. rätt skönt! onsdag: sats med becca, spinning och core. efter spinningen kände jag mig så jävla sjuk men vad fan skulle ja göra. kör core 30 min. sen hem och får feber å spyr hela natten?!
helt sjukt att jag är så otränad så jag spyr en hel natt pga träningsvärk, har legat hela dagen med sån fruktansvärt ont i hela kroppen. musklerna högst upp på magen har dött,  känns som dom blöder eller gått av! missar avicii och alla tjejer pga detta.
är träning ngt för mig?
köpte iaf nya skor igår som jag ska ha på sats å ha mina rosa utomohus bara! jag laddar upp för en hemsk vår, med blod svett å tårar.
nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen, venne hur.
snabba lunarpjux

Kommentarer
Postat av: niks

äntligen! jag har också rosa löpisar, kram din sjuker!

2011-03-10 @ 22:47:39
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0