some ångest

ligger såhär på kvälla och har kollat in alla snygga kändisar i bikini, känns ju skönt. eller?!!!!!!!!!!!!!!! efter att jag övertränade har jag inte kommit ut ngt än, haha! livrädd. men om jag bara skulle få melodifestovalens skiva i ipoden och lite dunk skulle jag  nog va på hugget igen. NYA LURAR OGG!!! ska att ta en promme imorn. ska ge fan i spinning mer, kommit på att mina lår bara blir ännu fetare än vad dom redan är!
va på stan med emma mus och issapissa idag. emma klippte lugg bara sådär och issa åker tillbaka till norge imorn :/ men hon kommer hem  varannan helg så hinner inte dö över henne. skönt! hittade en byxdress och en typ tröja som jag ska köpa imorn. hade glömt mitt kort hemma :S fast de va fan tur för när jag var på stan ville jag ha 10 saker och nu när jag tänkt vill jag bara ha 2! jag ska alltid lägga undan 1 natt innan jag köper i fortsättningen, fan va pengar jag skulle spara asså..
tror sofie fahrman har sveriges finaste kropp!!!!så jävla tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0