va händer

vad  händer med vårt jävla väder?! lever vi i drömmen eller :D
har precis vaknat, ligger å kollar på "efter 10". dom berättade att de va en kille som gick runt å dog i snoppen så sa hans mama "sluta med de där, annars klipper jag av den" då sa killen "okej, jag klipper av den" så hann inte mamman stoppa han och han förblödde. så sjukt! fast de va jättalånge sen tror jag!
ska snart dra iväg till sats å bränna lite onödigt som fastnat, sen kommer issa efter 2 och då är de lågn lång lång promenad. ska hinna säga hejdå till jannike som drar till usa imorn också.
HÄR KOMMER  LITE NYFÖRVÄRV:::::
shortsen köpte jag i stockholm :)
en osminkad fjärt

Kommentarer
Postat av: Nik

TiGht sötis

2011-03-16 @ 19:16:19
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0